catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Då har vi onsdag

Publicerad 2010-07-07 15:43:43 i Allmänt,

och jag sitter på jobbet.Men de känns bra,har börjat med återanställningar här nu så det är en stor trygghet.Känns så bra att inte bli arbetslös för här växer inte jobben på träd.

Har 3 dagars ledighet i helgen,härligt.Hoppas på bra väder så man kan dra på badstrand,man e blekare än blekast.

Sitter och trycker i mig keso med apelsin nu,rackarns vad gott de var.Måste måste komma igång med att äta bättre...alltså inte banta men tänka på vad man äter,har blivit alldeles för mkt hamburgare o pizza på sista tiden och fy vad man blir dålig av sånt egentligen,tappar all sin energi och lägger på sig onödiga kilon.

Får hem 2 hundar idag och ska vara hundvakt i några dagar.Good,då måste jag ju ut å gå! Kanske får igång mitt behov till prommisar då :)

Alltså jag undrar när vi får våran sommar.Igår var de en underbar dag me värme o sol,men halva dagen idag har de spöregna...nu tittar solen fram,men hur länge...

Alltså idag är jag seg och tråkig,orkar inte skriva egentligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela