catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Alltså

Publicerad 2010-07-20 18:07:05 i Allmänt,

jag e helt slut,jag är för gammal att hålla på å vara uppe sena nätter,åh,jag tror jag la mig närmare 2 inatt,sen upp å jobba....jag tror jag kan somna vart som helst,hur som helst...




Men imorron e jag ju ledig,hur skönt e inte de.Tror jag ska försöka att bara lata mig
Hur mys skulle inte detta vara ;)



Snart slutar jag för idag,hem o ta tag i gräsmattan tror jag och lite annat smått o gott som jag måste göra nu när dom äntligen satt igång med huset!  Vikken fin grön färg jag kommer få på mit hemska bleka rosa hus! Jeeej.
Sen när det är gjort borde jag börja med insidan,men just nu får jag inte gjort så mkt där,blivit som stressad över att inte få gjort utsidan klart....men sen gogg folk ska jag ta tag i insidan...vet ju nu hur jag vill att de ska se ut i varje rum så de e bara att hugga i och börja investera grej efter grej,tapet efter tapet och färg efter färg...  :)

Kan bli en sväng till stuga i helgen och bara vara,slappa och inte ha en massa måsten...är man hemma hitta man alltid nåt man måste göra

Jag vill också ha en båt vettja
Och en egen stuga

Nu är de mkt  haha

Äh nu vart jag less

Heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela