catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Aj!

Publicerad 2010-07-29 23:50:40 i Allmänt,

Va fan var de bra för att trampa in den spiken i foten för! De gör ju för fan ont! Men de såg nog rätt kul ut,trampade in en spik i foten från en bräda,drog lös och skon satt kvar! ojsan ;)
Men nu gör de ont!
Min mamma har sagt att jag ska sätta foten i såpbad,och jag hör o lyder fast jag e gammal hehe!

Men oj vad huset blir fint,nu går de undan!

Just nu e de mkt,husets utsida förståss och sen en massa annat jobbigt runt ikring som jag inte riktigt kan styra över,men de blir bra de me tror jag!Och de tar jag inte här....

På min gård sende ut som att nå jävla "taikons" bor,ser rent ut sagt fördjävligt ut med brödor o ribb över hela gården,ska hyra mig ett släp å få bort de! Sånt där kan stressa mig när de är rörigt ÖVERALLT

Men de blir fint o bra snart,sen får jag koncentrera mig på insidan under höst å vinter.Va fan,jag har ju faktiskt ine bott här mer än ett år nu så vad förväntar jag mig,jo att allt ska bli klart på en gång som jag vill ha de,men de finns ju vare sig tid o pengar till de riktigt

Men jag kom på en sak idag,jag e såååå lyckligt lottad me mina bra vänner o bekanta o släktoingar,vad gjorde jag utan dom....

Nä nu ska jag se ett avsnitt av Våra bästa år! Jag veeeet,töntvarning men de får ni stå ut med





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela