catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

SUCK!!!!

Publicerad 2010-02-28 14:48:57 i Allmänt,

Jag skottade gården igårkväll vid 22-tiden,blev så fint,var noggran som tusan.
Ställer klockan på 07.45,vet att jag måste åka hemifrån 08.30 så jag är i tid till jobbet.

Kliver upp,trycker på min kaffebryggare(har alltid gjort den klar kvällen innan)gör upp en eld,går in till köket för att släcka mina fönsterlampor,tittar ut genom fönstret och utbrister- MEN VAD I HELA HELVETET SER JAG,NÄSTAN EN METERS PLOGKARM BAKOM MIN BIL!!!!!!  GAAAAH!!!!

Drog på mig kläder och skor,skynda ut och ta bort det som är bakom bilen i alla fall,och med tanke på igår när jag skottade skulle det ju gå snabbt,för de var ju pudersnö,men DONK sa de,packad jävla hård snö!!! Ååååhhh,känner paniken av att inte ha tid me nå sånt...

Hackade och skottade och kastade undan allt jag hann och orkade,hann kasta i mig en kopp kaffe.VAr 3 minuter sen när jag kom till jobbet! Kuk också!!!!

Hata hata snön!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nåväl,sitter nu här på jobbet,har bara dryga 2 timmar kvar.Snart kommer min sötnos till dotter hit på mitt jobb och är med mig tills jag slutar,hon har varit till sin pappa i Överkalix i helgen,saknar henne direkt hon åkt :o(

Vi drar nog hem dirr och eldar på och myser soffan och sen nån bra film ihop.Vi har tittat igenom Den vita stenen på 2 dagar,den e sååå bra.
Kan bli middag från stan också så vi hinner med att umgås innan det är dags för sängen för henne

Blir Piteå under sportloven v.10,vi ska bo på badhotellet där...mysa,ostbricka och vin till oss vuxna och ostbricka,chips o godis med läsk till dom små :o)....fatta vad vi ska mysa,men om jag badar vete tusan efter alla kilon som lagt sig på min kropp.Jag är fet! Äcklit!

Annars finns inte så mkt planer mer än att jag vill göra så mkt i mitt hus,men vill inte på att finnas nog me pengar till de,tänk att bara få lite fondväggar här och där och måla resten av väggarna....åååå vill vill vill

Jaja vad är en bal på slottet...

Nu fika rast

Åvär änd aut

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2010-02-28 15:53:54

Tack för tipset. I dagsläget avvaktar vi med om vi ska ta hit nån eller inte. Men visst blir d mer o mer. O äldsta grabben är mest utsatt m viskningar, knackningar o att det går nån i hans rum. Vi själva har fått uppleva mer o mer, mest jag då iofs, men har ju alltid varit utsatt för andar som vill nåt, mest när man var yngre. Både såna man vet vilka d är o de man inte vet.Alltid kunnat hantera d, men lite läskigt nu när man bor ute på vischan o har 1 granne :/ så du bor kvar i kalix?

Postat av: Josefine

Publicerad 2010-02-28 16:24:28

ah ok. gick samma klass på gymnasiet hon o ja :) jo d är inte så trevligt, grabben tycker ju d är läskigt, men dom gör ju som inget. Tror att d är en Guide som vill han något, men det är ju inget som vi kan göra något åt, utan han måste själv fråga vad det är han vill. Har ju iofs knackat åt mig oxå, men ja...vi får se vad som händer :) Jo jag har sista veckan nu på utbildningen sen startar jag eget, kommer även göra fransförlängning, frans o bryn färgning/plockning plus att ja jobbar som smink o hudvårdskonsult m Mary Kay :) Fullt upp men d känns verkligen som min grejj:) ok,men du har bott i Ökx ett tag va? sj e man luleåbo sen ett par år tillbaka. Skönt slippa kalix :) händer ju inget där =P

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-03-01 09:28:23

Härligt med att du börjat blogga pinglan, man blir lite beroende faktiskt! haha, WELCOME!



Vad kul att ni ska bo i piteå på hotell och mysa du och bruttan! Lät värre lyxigt, men du. Det där snacket om att du är fet; drop it b*tch ;P Det har satt sig på de rätta platserna som Kricko sa :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela