catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Lördag

Publicerad 2010-02-27 14:26:33 i Allmänt,

och jag sitter och jobbar,men bara nån liten timma till. Är rätt så dött här idag,tror minsann alla har en riktig ledigdag idag,inten som ringer,sitter som säljare på Tallinksilja,telefonist...

Här har vi ännu inte fått veta nåt mer ang varslandet på 18 personer,om det fortfarande blir så många och när i såna fall.

Känns inte så där glimmrande att bli arbetslös i denna lilla håla,ensamstående med en dotter och ett hus,kul.Int!
Undra var man då ska hitta på.

Sen är jag gode less denna kalla vinter,har haft -20 till -30 i fleeeera herrans veckor nu...man blir så trött!
Idag är de dock varmare och vräker ner snö,men imorron kan de lika gärna vara -27 igen,gaaah
Jag vill ha sol och värme!!!!

Kom på här jag satt att man blir fan yngre,fatta att jag blir 40 år nästa år,whaaat??!!!
Jag känner mig inte så gammal,är nog för barnslig haha,men att våga vara barnslig är att våga vara vuxen sa min morfar en gång i tiden och de klingar fint i mina öron  *hö hö*

Men där emot kan de kännas i kroppen,men de är då fasen bara för att jag lyckats gå upp 10 KILO!!!!!  Gaaaahhh!!!

Måste börja ändra mina kostvanor och börja gå ut och gå,tänk,det är egentligen så lite som behövs för att de ska rasa bort dessa onödiga kilon....va fan,30 minuters prommis några ggr i veckan borde väl inte vara så svårt

Jag är lat!!!!!!

Jag var föresten till frissan i tisdas,klippte mig korthårigare och la in en chokladbrun färg i underhåret på ena sigan där det är lite längre,för på andra sidan är det ju kort....blev tokbra!

Nej nu ska jag sluta vara så här tråkig,ska träna på att bli bra och blogga,men det är svårt när energin inte finns....

Ching!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela