catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Freedag den bästa dagen på veckan enligt mig

Publicerad 2010-02-19 08:46:22 i Allmänt,

Och idag är jag dessutom ledig! Funderar vad jag ska göra denna dagen,vet att städning står högt upp på listan,men måste man alltid göra en massa när man väl e ledig... Vet att jag ser fram emot kvällens seans,åååh att de ska bli kul,det är så spännande,och jag har samtidigt respekt för sånt.Kommer skriva ett inlägg om detta efteråt. Har många tankar om hur min framtid kommer se ut. Är jag en av dom som kommer att få gå från jobbet? Är jag en av dom varslade? Vad gör jag då? Här finns inga jobb att välja på Känner att jag och gumman haft nog mkt motgångar senaste 2 åren,har hänt så sjukt mycket runt oss.Har varit rätt down men jag är på väg uppåt nu,om inte annat kämpar man för sitt barn skull,dom får må nog dåligt av allt i alla fall. Min dotter är det bästa och det är hon som har hållt mig uppe efter alla krascher. Men jag vet att hon också fått lida.Ibland är hon bara föööör intelligent för sitt eget bästa. Och medial på de då gör ju att hon är så känslig. Jag vill göra allt för att hon ska vara trygg,glad,positiv och stark. Att bo ensam med sitt barn är inte alltid lätt,även att hon nu är 8 år. Nu tittar jag runt på olika internetsidor om ansiktskrämer.Jag behöver nya. Har nu provat olika märken typ som Decleor,Mene&Moy,Kanebo,Skinsience,Clarins,men jag vet fortfarande egentligen inte vad som är bäst för min hud,här finns inte mycket till utbud där jag bor,så det blir ju att välja via internet.Och sen kostar det ju en del med märkesprodukter men ack vilken skillnad det är på såna och dessa budgetkrämer,för mig är det stor skillnad iaf. Och bara hitta dessa extra pengar att lägga det på är ju inte alltid lätt,speciellt inte när man hellre lägger ut pengar på sitt barn istället för att unna sig själv nåt,känns det igen hahaha Idag har vi -20,tror det hann bli -30 igårkväll innan jag lade mej för att sova. EN utlandsresa tack :o)... Fatta vad det skulle vara skönt,bara komma iväg,givetvis med min dotter,få vara,utan alla måsten,ta hand om varandra och mysa,det tycker jag att vi är värd efter allt som hänt...Älskar dig min lillgumma! Det här med att blogga kanske kommer bli min grej,men märker nu att fy vad tråkit inlägg,bara massa tråkigheter,kanske jag blir bättre med vad jag skriver om ett tag,jag e ju dock ny på detta,reggade mig för ett år sen och fått in mina första inlägg nu,och så sjukt,jag tror till å med att det var i februari förra året jag gjorde mig en blogg och började skriva inlägg nu i år,i februari.Coolt va ;o) Vi får väl se vad som blir av min blogg,kanske jag blir bra på att skriva intressanta saker,skvaller och intriger verkar vara det som drar mest,men vi får se. Jag har mina inspirationskällor av olika bloggare,och jag tycker alla dessa är bra,på gott och ont då,gillar kanske inte allt som skrivs,emn det är ju mest för att just få läsare... Jag läser varje dag Blondinbellas blogg,Bingos och Katrins blogg,Kissies blogg,Amirs blogg och Linda Rosings blogg. Sen läser jag givetvis mina vänner bloggar som jag kommer att lägga till här när jag lärt mig mer. :o) Jag har föresten en klipptid på tisdag,härligt,ska fixa lite mörka nyanser under mitt blonda hår,tror de kommer bli sjukt snyggt Tänk att jag som alltid haft lååångt hår blitt korthårig,men jag trivs så bra med de Slänger in några bilder på olika frillor..


           

Tänk vad man kan se olika ut beroende var man har för frisyr,dom 2 första beskriver mig bäst som jag ser ut nu,har kvar den frisyren på ett undefär,kommer lägga in färger under det längre håret....blir uppdatering av bild då


Nåväl,tror jag ska avsluta nu för ett tag,kommer åter senare ikväll efter min spännande seans Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela