catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Äntligen

Publicerad 2010-02-18 16:51:23 i Allmänt,

Har jag lixom kommit mig för att prova skriva nåt i min blogg som jag har registrerat för ett liv sen,haha
Kanske jag kommer gilla det här med bloggande,vi får se

Vi har torsdag idag och jag slutar på en liten liten stund.
Sen är jag ledig till måndag.

Imorron har vi en seans och det ska bli såååå kul,vi blir 10st denna gången och jag säger då bara de,ni som inte tror eller har varit,ni borde prova.

Det är en helt sjuk upplevelse och vi har haft sån tur att vi har hittat ett medium som är "äkta"
Hon är så klockren så det är skrämmandes.

Ja i alla fall,seans är bland de bästa jag upplevt.

Kan berätta mer imorron efteråt.Vi ska ha en som vi aldrig haft tidigare och jag hoppas hon är lika bra som den vi har haft andra gånger,men är som bortskämd med henne

Vi har lite låg stämmning här på jobbet,har ju fått veta att det kan bli 18 st som blir varslade,men här sitter vi ännu och vet ingenting  *suck* och här växer ju inte jobben på träd.
Har INGEN aning om vad man ska göra om man är en av dom som får gå.

Vad gör man då?
Bor ju själv med min dotter i hus...
Hur fort får man igång stämplingen....

Jaja nu ska jag ta ett samtal.Kanske återkommer senare idag,behöver ju göra nåt kul med min bloggs utseende :o)

Är som sugen på en vildmarksritt återigen,bara få gå me hästen i skogen.Komma fram till det stället man slår läger för nån timma,gära upp en eld och kasta på potatis och fick i aluminiumfolie.....
Det är den mest fantastiska upplevelse att vara med denna raser som heter Bashkir(tror de stavas så)
Jag menar,jag har ridit sen jag var 6 år och är idag 38 år,men detta går inte att jämföra med vanlig ridning eller "vanliga" hästar

Kanske återkommer om detta mer sen

Go o gla kexchokla                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela