catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Jag är en bloggperiodare märker jag ;)

Publicerad 2010-08-28 11:59:52 i Allmänt,

Börjar dagens inlägg med att länka till en härlig tävling på Hannis blogg
Vinna smink vill vi väl alla va :)

http://www.mondoblog.se/hanni/106331

Smink och andra ansiktsprodukter är så kul.

Vad gör jag idag då...jo jag sitter på jobbet,till kl.16.45,eventuellt komp från 15.45...hoppas hoppas...hem och fixa dom allra sista brädorna som ska upp på huset...bara 9 st totalt nu,sen är det bara liiite kvar att måla vitt kring fönstren kvar...wow,resten blir lämnat till nästa år,som att bygga om ny bro och altan ihop med den,kommer göra om altanen på baksidan också och fixa med massa blommor och växter kring gården då också,lite arrangemang och sånt,baksidan av gården är som så stor och öppen,där ska fixas nåt fräckt och fint ;)

Sen ska jag verklgien storstäda huset,de har förfallit,har bara haft sikte på att få gjort klart utsidan,men nu ska insidan grovstädas haha...ni vet,ta tak och väggar,byta gardiner,dammtorka alla rum och dammsuga,sen skura varje golv flera varv hehe...

Ska lägga upp bilder på huset sen när det nu är helt klart vettja,från tråkrosa till nästan som herrgårdsgrönt...jeeeej

Till veckan blir en spännande vecka,på fredagen den 3.dje ska vi ha en seans med goasde Dagny,hon e sååå bra...gått hos kända mediet Terry Ewans.Sen e de underbart ha massa vänner omkring sig,man hinner ses allt för sällan,så efteråt stannar dom flesta och bara umgås,jag tänkte fixa nå snittar och sånt plock,nån som har bra ideer på röror till snittar? Tänkte bara enkelt använda mig av mjuktunnbröd som jag fyller och rullar ihop

Sen på torsdagen innan ska jag få hem en jag känenr som ska känna av lite i mitt hus,jag tycker de e för mkt rörelser hemma,men jag kanske spelar mig själv ett spratt bara för att det har varit rörigt i mitt liv,vem vet

Nu ska jag i alla fall inta lunch,men återkomemr med fler inlägg

Shing



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela