catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Att jävlar

Publicerad 2010-08-04 20:32:53 i Allmänt,

hur en arm kan svälla!!!
Den ser inte bra ut och inte mina fingrar till korvar heller!
Ska till läkaren imorron och de är nog rätt så vettigt med tanke på hur min mor och moster sagt åt mig hur försiktig jag ska vara så jag inte får ett livslångt ajaj i armen,gå nu! Jaja sa jag då å bokade tid. Döktig!

Det känns verkligen i armen nu när jag snart har jobbat en hel dag :/..buhuuu

Men jag kan glädjas åt att mitt hus blir superfint,diggar verkligen min gröna färg,först innan locken kom på huset tyckte jat att färgen såg lite för "mintig" ut men nu är de bara så snyggt,har ett tag kvar att jobba på med huset,men de tar sig,snart bara måla sista varvet o de där jäkla pillandet av att måla de vita runt fönster o knutar...kommer finnas saker kvar att måla o göra om även till nästa år,men de e då de.

Nu har jag 1 tim o 30 minuter kvar tills jag får åka hem.SKÖNT

Annars händer väl inte så mkt.Elr jag har i alla fall hjälnsläpp just nu
Har ingått en pakt me en vän,vi ska ha flera veckors uppehåll från alkohol! Har blitt en ful ovana att ta ett glas då å då och man blir fan bara "pluffsig" av de också...och vi ska äta nyttigt,jao så e re






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela