catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Sega sega söndag

Publicerad 2010-04-04 15:27:47 i Allmänt,

och ja de är ju söndag,jag e helt dagvilt alltså av alla helgdagar,kom på under lunchen att det är ju helgdag imorron också...

Undra vad man ska göra under kvällen då,nåt bus kanske skulle vara på sin plats ;o)

Sitter här och klurar på vad jag ska göra till middag,grillat skulle vara så sjukt gott...med min egna marinad så klart...den e mumma

Annars händer inte så mkt,jag jobbar,solen skiner ute och snön bara smälter bort.Lovely! Längtar tills jag ska ha semester,då ska jag göra en massa på huset...jippiii.Man hinner inte riktit när man jobbar och sen har barnet med läxor och man ska hinna umgås.Men mina 2 första semesterveckor har ju min gumma skola så fatta vad jag ska hinna göra massa då...wow!

Kommer få ett slott!  *asg*

Igår efter jobbet fixade jag och min gosegumma påskris,vi pyntade det så fint.Och sen målade vi ägg.Ska ta bild på dom,blev super coola...det behövs verkligen inte så mkt man gör tillsammans så känns de helt underbart att fått gjort nåt ihop,även fast det kanske inte är långa stunder vi hinner få ihop,men det blir ju som kvalitetstid,men oj att jag önskar att jag var med ledig med gumman,men man måste jobba och 100 %...borde finnas en lag på att har man barn under tex 12 år ska man inte behöva jobba 100% utan max 75 % och få betalt mellanskillnaden...bra va *hehe* 

Slänger in lite blandade bilder här vettja...

Gumman har lekt med småplättar,hon gör pyssel av ALLT  ;o)




Härlig sommarbild på gumman när vi var ute med båten förra sommaren




Jag som glasögonorm



Jag och gumman har bakat mjukkaka




Våran underbara kamin





Våran vakthund,ser livsfarlig ut eller hur ;o)



Min nya härliga tröja,min färg


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela