catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Nu är de länge sen jag skrev nåt inlägg

Publicerad 2010-04-03 10:29:22 i Allmänt,

Har varit full rulle. Varit mycket de här med jobbet så  man har inte kännt sig så där positiv men nu börjar de släppa och jag har fått förlängt till 20 augusti,upphävt min uppsägning med andra ord till det datumet och så får vi se sen då

Idag jobbar jag,kommer inte vara ledig förrän onsdag!
Har väl inte hänt annars så mycket

I torsdags jobbade jag till kl.20. Sen åkte jag hem och då var min granne på väg över med hemmagjord sushi och de var fan i mej blande den godaste sushin jag ätit! Och som vi åt! De där måste jag lära mig göra.Sen drack vi vin till de och de blev nog lite för mkt,gårdagen var lite väl jobbig faktiskt,när jag vaknade tänkte jag direkt,åh nej bakis och vi som ska ut å fira påsken hos släkten i stuga....gaaah,men de var bara att kliva upp,in i duschen,på vägen till duschen drog jag i mig en hårdbrödmacka med kaviar och en pronaxen!

Vi tog oss ut till stugan,tror vi var 20 pers där.Blev jätte trevligt och vi åt hur mkt mat som helst alltså.Gick vääääldigt långsamt för mig hela gårdagen och de känns idag med...brrrr...

Men som sagt,vi åt jätte mycket go mat(tjälknöl,minipajjer,sill och sillröror,2 olika pottegratänger,,,en vanlig och en med ädelost i,,prinskorv,köttbullar,rödvinssås,marinerad kyckling,lax,ägghalvor med majonäs och kräfta på,löjrom,hembakad klådda,och säkert nå mer som jag glömt.)..sen blev de kaffe och tårta efter det....en helcool gitarrtårta,den var hur bra gjort som helst...ett av mina kusinbarn fyllde ju år.

Idag jobbas de som sagt och de känns inte vidare kul då jag har min gumma hemma.Vill ju vara hemma med henne och vara mysa,men vi får göra det till kvällen.

Nåmen i alla fall,semester har jag ju snart,börjar den 31 maj och nästan hela juni månad,najs.Då är de planerat en tripp till Sthlm,gå på grönan,bo nån natt på hotellet,kanske kryss till H-fors,beror på om man hinner med de för vi ska till Kålmårdens djurpark också...ett måste...dit har jag varit och där är så fint...en super bra djurpark.

Nä nu ska jag jobba vidare,få denna dagen å gå,den e seg som fan.


Här är våran sushi vi åt,hemmagjord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela