catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Härliga vårväder!!

Publicerad 2010-04-11 13:05:35 i Allmänt,

Ja de har vi ute idag,nästa 20 plusgrader och strååålande sol.Nu är de så underbart ute.Man blir på bra humör.Energin kommer fram och man kan kanske komma igång med sina promander snart,hehe

Men inte blir de nån promenad idag inte,i sånt fall en väldigt lugn såndan bara för att få vara ute i finvädret,för jag sitter här och ugglar med feber och halsont,har värsta rösten,som att jag hinkat massa whiskey.
Ojoj inte undra på att städningen av huset gick trögt igår,men nu är de gjort.Storstädat heeeela huset.Men de var tufft.Tog nog mer än en halv dag och jag brukar göra de på max 2 timmar.Men turbon fanns inte.

Har ju haft känningar hela veckan som varit att jag trott att jag ska måsta gå hem från jobbet,illamående,frysningar,huvudvärk osv...nå nu kom de minsann.Öken

Men men de känns ändå bra,jag fick gjort huset igår,idag har vi underbart väder och idag kommer min dotter hem. :o)

Jag är lycklig!








Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-04-14 15:01:57

Tack gulledu : ) blir glad när andra också tycker om det : )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela