catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

FREDAG!!!

Publicerad 2010-04-09 13:33:04 i Allmänt,

Äntligen fredag,imorron är jag ledig.

Idag har vi världens tråkigaste väder,mulet och det är snö/regn som öser ner hela tiden,usch,slaskigt och jävligt,men de är de här som tar bort den sista snön.Längar tills vi har sommar.
Blir mkt att göra,har beställt 15 kubik ved,inte kluven eller kapad så nog vet jag vad jag har å göra,hoppas på fint väder så får man bli brun samtidigt som man arbetar :o)

När jag kommer hem funderar jag på att börja storstäda...tänkte så de är gjort tills jag får hem min gumma på söndag,hon åkte redan 8 imorse :o(

Alltså vad har jag gjort under hela veckan,ingenting tror jag.Fick i alla fall tvättat bilden i onsdags.Har påskåyntat me gumman,tog in lite påskris och pyntade de och sen målade vi ägg..

Vi har som smått börjat fundera på en utlandsresa till hösten,om nu budgeten tillåter :o)
All inclusive,de är som så bekvämt.Verkligen.Även om gumman är laktosintolerant så finns de mkt laktosfritt på utlandet och sen har jag alltid en stoooor resväska med färdigmat med till henne för hon gillar ju inte all mat där.Praktiskt...

Jag vill verkligen ha sol och värme nu,behöver energi...
Sen så har jag fått gråta idag,håller på  å beslutar att kanske måsta ta bort min vovve,han pissar överallt,mot min nya soffa nu 2 ggr,förstört en saccosäck för gumman,den var helt ny,på kläder,på väggar jag överallt,de e lixom inget vanligt revispinkande eller dominans,jag har aldrig varit med om de förut och då e jag uppvuxen med hundar och vi har haft kennel.De verkar med som en sorts störning han har...och jag blir så less när de förstör grejjor och sen kan jag tycka de kan lukta från golvet där han pissat fast man skurat jätte noga....men jag hatar att måsta ta bort ett djur,jag är så blödig....de e ju lixom en familjemedlem

Suck,suttit och pratat och gråtit med min mamma om detta och hon säger också  att de måste vara nåt fel på han,att det inte är som de ska.Ojoj fan fan fan

JAg är rastlös och less















Vill ha massor av godis och chips att tröst äta!!!






Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-04-09 17:42:16

Jobbigt att ta bort O:et :( Han är verkligen mysig, men det är klart att när han pinkar inne så där så... det finns inte så många val? Du tror inte att han har någon njursten eller urinvägsinflammation, tänkte när du sa att det luktar illa?



Styrkekram*

Postat av: Emma

Publicerad 2010-04-12 17:02:29

Jag hade en liten bichon frisé en gång som betedde sig sådär, enligt veterinären berodde det på ett fel på prostatan, fick börja ge han p-sprutor och han blev fort bättre. Du kanske skulle låte vet. titta på han iaf innan du bestämmer dig för att ta bort han?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela