catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Från låååångt hår till koooort hår...

Publicerad 2010-04-05 15:48:04 i Allmänt,

Tänk att jag trodde aldrig jag skulle bli den som börjar med kort hår,men ja de blev bara kortare och kortare och nu har jag den frillan jag vill ha,snaggat i nacken och på högra sidan,vänstra sidan är fortfarande lite längd på så jag får ha kvar lugg iaf....Me like!




















Jag har nu tittat på bilder från Kålmårdens djurpark,,,ååååh att jag längtar dit!
Jag har varit där några gånger som liten och vill verkligen visa Fanny den djurparken,den e underbar.

Sen ska vi ha skoj i Stockholm också på Grönalund...jeeeej
Sen får vi se om vi hittar på nå annat eller e nöjda me de :o)

Safari parken ett måste



Delfinariet :o)






Tigervärlden









Bad






Alltså de finns ju som allt där,djur i massor och inte då bara nordiska djur utan dom flesta...lite lek och pyssel,Bamses värld,ja allt typ...

Så de kan ju bli en övernattning där också och inte bara i Sthlm...vi får se hur vi gör med kryss till H-fors,om vi orkar och hinner med de också hahaha...kan ju bli för mkt av de goda annars

Ett måste i Sthlm är att´träffa min vän Sarah!!! Hög prio! Vi pratar inte så ofta med varandra och ses aldrig hahaha...men när vi väl pratar eller ses så är de som att fortsätta från igår känns de som,inga konstigheter utan vi bara är...skoj...

Nu sitter jag och väntar på att få sluta på idag....1 timma kvar *pust o stön*

Kram på er

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-04-06 11:10:17

Härligt med updates här på bloggen :)



Vad fina bilder på dig, du passar både i långt och kort hår, har faktiskt inte sett så många bilder på dig när du haft långt hår? Kommer ihåg när du hade extensions där en gång, men de rök rätt snabbt för dig ;P

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-04-07 12:06:05

Ja men det är så fränt och snyggt med den frillan du har! Jag skulle aldrig våga göra något sånt, nu när jag äntligen har långt hår så har jag bara blivit mer mesig ;)



Jag kan ringa dig lite senare idag, om du har tid, och berätta lite om vad det är för operation. Tanken var att jag tänkte berätta för dig tidigare men det har helt enkelt inte varit rätt tillfälle att berätta det när vi pratats vid tidigare. För när vi pratar så blir jag bara så glad att jag glömmer allt annat =)



Miss you! KRAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela